آرتیست‌ شو

وی اس تی سینتی سایزر Native Instruments Rounds

وی اس تی سینتی سایزر Native Instruments Rounds

علاقه‌مندان به ساخت موسیقی الکترونیک با شرکت Native Instrument به خوبی آشنا هستند. محصولات این شرکت به دلیل کیفیت بسیار بالای نمونه‌گیری از سازهای آکوستیک مختلف مانند، گیتار، ویولن و… در بسیاری از پروژه‌ها استفاده می‌شوند. در این پست از آرتیست شو قصد داریم وی اس تی سینتی سایزر Native Instruments Rounds از این شرکت را به شما معرفی کنیم. برای آشنایی بیشتر با سینتی سایزرها مقاله‌ی “سینتی سایزر چیست؟” را مطالعه کنید.

سینتی سایزر Native Rounds با سرعت صداسازی بالا

این وی اس تی با دارا بودن ترکیبی از سینتی سایزرهای آنالوگ و دیجیتال، تحت پلیر Reaktor اجرا می‌شود. سازندگان این محصول سعی کرده‌اند با قرار دادن تکنیک‌های پیشرفته Sequencing و طراحی صدا، مرز بین این دو فرآیند را از بین ببرند. طوری که همزمان با اجرای ملودی‌ها، آکوردها و آرپژها می‌توانید صداها را در لحظه تغییر دهید. این کار در الهام بخشی به شما هنگام ساخت آهنگ تاثیر به سزایی دارد. افکت‌های دیلی و ریورب با کیفیتی نیز در این سینتی سایزر قرار داده شده‌اند. الگوریتم ریورب این وی اس تی به صورت کاملا انحصاری کد نویسی شده‌است. از دیگر نکات مهم هر وی اس تی سینتی سایزر وجود LFO هاست که در این محصول نیز حضور دارند.

ویژگی‌های کلی وی اس تی سینتی سایزر Native Instruments Rounds:

  • دارای دو Engine آنالوگ (دارای دو Oscillator) و دیجیتال (دارای سه Oscillator)
  • تعداد صداهای موجود: 233
  • دسته بندی صداها در شاخه‌های: Bass, Lead, Pad, Soundscape, SFX, Melodic Sequence, Multitrack Sequence, Arpeggiator Presets
  • توانایی انجام تغییر تنالیته (Key Switch)
  • نیاز به ورژن 5.9.2 و یا بالاتر پلیر Reaktor دارد.

آموزش نصب:

  1. ابتدا فایل یا فایل‌ها را از حالت فشرده خارج کنید. (راهنمای اکسترکت کردن)
  2. اگر از ویندوز 10 استفاده می‌کنید، روی فایل با فرمت ISO راست کلیک کرده، گزینه Mount را بزنید. بعد از ایجاد درایو مجازی وارد آن شده و با اجرای فایل Setup فرآیند نصب را انجام دهید.
  3. در صورت عدم وجود گزینه Mount می‌توانید فایل با فرمت ISO را با نرم افزار WinRar باز کرده و مجدداً گزینه Extract را بزنید.
  4. در پوشه R2R فایل Reaktor_Keygen را اجرا کنید. از بخش محصول، Native Instruments Rounds را انتخاب کنید و گزینه Register را بزنید تا وی اس تی فعال شود.
  5. وی اس تی را با پلیر Reaktor باز کنید. (دانلود آخرین نسخه Reaktor)

به دلیل مشکلات کپی‌رایت جهانی، سرویس دانلود رایگان پلاگین‌های آرتیست‌شو موقتا متوقف شده است. در ادامه به زودی سرویس خرید پکیج وی اس تی پلاگین برای آهنگسازی، میکس و مسترینگ همراه با سرویس نصب کامل از راه دور راه‌اندازی خواهد شد.

برای دانلود رایگان فایل، کافیه همین الان ثبت نام کنی.
  • حجم فایل: 25 مگابایت
  • رمز فایل: artist-sho.com (با حروف کوچک تایپ شود)
وحیدرضا اویسی

    نوشته‌های مرتبط

    دیدگاه‌ها

    *
    *

    0