آرتیست‌ شو

پک ملودی ‎ Chuki Beats Melody Kit Vol. 1

دانلود رایگان ملودی‎پک Chuki Beats Melody Kit Vol. 1

آهنگ‏‎های ماندگار، ملودی‎های ماندگاری را می‎طلبد. یکی از سخت‎ترین مراحل ساخت آهنگ نوشتن ملودی است و آهنگسازها را با چالش‎های زیادی روبه‌رو می‎کند. برای ساخت ملودی شما باید به تئوری موسیقی تا حد خوبی مسلط باشید. ساخت ملودی برای ژانرهای مختلف، متفاوت است. برای مثال در سبک کلاسیک و یا راک، نقطه‎قوت ملودی است و باید ملودی که نوشته می‎شود از لحاظ هارمونیک خوب و حرفه‎ای باشد. در حالی که در ژانر هیپ‎هاپ و رپ اینطور نیست. شرکت‎های بسیاری امروزه علاوه بر ساخت وی‎اس‎تی‎پلاگین، در تهیه و تولید ملودی‎پک(Melody Pack) نیز فعالیت دارند. امروز در کنار شما هستیم با یکی از ملودی‎پک‎های جدید و جذاب از پرودیوسر معروف، Chuki beats. شما با دانلود ملودی‎پک Chuki Beats Melody Kit، می‎توانید بیت‎های جذابی بسازید. پس اگر در ژانر ترپ(Trap) فعالیت دارید به هیچ‎وجه این پست ما را از دست ندهید.

آیا ملودی‎پک Chuki Beats Melody Kit مناسب هر سبکی است؟

شک نداشته باشید که شما با دانلود ملودی‎پک Chuki Beats Melody Kit می‎توانید هر نوع بیتی را بسازید. ملودی‎های پک Chuki Beats Melody Kit با بهترین کیفیت ممکن ضبط شده‎اند و نیازی نیست بابت کیفیت آن نگران باشید. شما با دانلود این ملودی‎پک می‎توانید لوپ‎های آن‎را با هر سمپلری که در نرم‎افزارهای‎ میزبان وجود دارد، ویرایش کنید. آیا دوست دارید آهنگ‎تان فضای دارک و تیره‎ای داشته باشد؟ در این ملودی‎پک 6 ملودی با فضای دارک و Sad وجود دارد که می‎توانید از آن‎ها جهت فضاسازی استفاده کنید. در ادامه همراه ما باشید جهت دانلود دانلود ملودی‎پک Chuki Beats Melody Kit Vol. 1

محتویات ملودی‎پک Chuki Beats Melody Kit Vol. 1

  • 5 ملودی در ژانر Chill
  • 5 ملودی با فضاسازی شاد
  • 5 ملودی در ژانر Lit Trap
  • 6 ملودی با فضاسازی دارک
  • 5 ملودی در ژانر Trippy

به دلیل مشکلات کپی‌رایت جهانی، سرویس دانلود رایگان پلاگین‌های آرتیست‌شو موقتا متوقف شده است. در ادامه به زودی سرویس خرید پکیج وی اس تی پلاگین برای آهنگسازی، میکس و مسترینگ همراه با سرویس نصب کامل از راه دور راه‌اندازی خواهد شد.

برای دانلود رایگان فایل، کافیه همین الان ثبت نام کنی.
  • حجم فایل: 91 مگابایت
  • رمز فایل: artist-sho.com (با حروف کوچک تایپ شود)
امید

    نوشته‌های مرتبط

    دیدگاه‌ها

    *
    *

      Hoseyn پاسخ

      سلام چرا دانلود نمیشه؟

        وحیدرضا اویسی پاسخ

        سلام دوست عزیز وقتتون به خیر. اگر روی لینک کلیک میکنید و اتفاقی نمیفته با مروگر edge یا Firefox امتحان کنید احتمالا مشکلتون رفع بشه. اگر باز هم رفع نشد روی گزینه "دانلود فایل" راست کلیک کنید گزینه Copy link رو بزنید و به صورت دستی از بخش add url وارد نرم افزار internet download manager کنید.

      lajhr پاسخ

      دمتووووووووووووووووووووووووووووووون گرم واقعا که همچیو رایگان میزارین

      مملی پاسخ

      سلام چرا دان نمیشه؟

        وحیدرضا اویسی پاسخ

        سلام دوست عزیز. مجددا امتحان کنید. تست کردیم لینک سالمه. ممکنه کمی طول بکشه. از شکیبایی شما سپاس گزاریم.

      محمد پاسخ

      خیلی حال کردم خیلی دنبال این سمپل پک بودم اگه میشه لطفا vol 2 و 3 رو هم قرار بدین خیلی دنبال این سمپل بودم مرسی واقعا

        امید پاسخ

        سلام محمدجان. Vol2 و Vol3 هنوز منتشر نشدن. به محض این‎که منتشر بشه، چشم.

    0